karuselli_tpsristeily.jpgkaruselli_seuraavapeli_tpskalpa.jpgkaruselli_tpslounas.jpgkaruselli_tps_shop.jpgkaruselli_kausikortti.jpgkaruselli_midas.jpg
Seuraava kotiottelu
TPS - KalPa KE 11.12. 18:30 OSTA LIPUT

TIEDOTE: URHEILULLINEN MENESTYS NOSTI HC TPS TURKU OY:N TULOKSEN PLUSSALLE

HC TPS Turku Oy:n liikevaihto tilikaudella 1.5.2009–30.4.2010 oli 5.311.646,13 euroa. Tilikauden tulos oli 1.308.242,56 euroa voitollinen.

- Tuloksen taustalla on pitkään jatkunut tiukka kulukuri yhdistettynä kevään menestykseen, toteaa HC TPS Turku Oy:n toimitusjohtaja Kari Hietarinta.

Varsinais-Suomen haastavasta talous- ja työllisyystilanteesta johtuen työtä toiminnan kehittämiseksi on kuitenkin edelleen jatkettava. Tilikauden tulos käytetään edellisten tilikausien tappioiden kattamiseen.

Yhteistyökumppanit hyvin mukana

Kevään Suomen mestaruus on tuonut myös uusia yrityksiä TPS:n yhteistyökumppaneiksi. Hietarinnan mukaan viime kevään playoff -hurmos osoitti jääkiekon ja TPS:n merkityksen Turulle.

- Olemme lähes kaikkien nykyisten yhteistyökumppaneiden kanssa keskustelleet hyvässä hengessä alkaneen kauden yhteistyöstä, Hietarinta jatkaa.

HC TPS Turku Oy:n hallituksen kokoonpano

HC TPS Turku Oy:n yhtiökokouksessa 20.9. hallitukseen valittiin: TPS Turku Ry:n puheenjohtaja Tomi Aalto, Turun Sanomien liiketoimintajohtaja Jaakko Ketonen, Eckes-Granini Finland Oy:n toimitusjohtaja Timo Laukkanen, VMP Groupin hallituksen jäsen Mauno Savolainen sekä HKScan Oyj:n lakiasiainjohtaja Markku Suvanto. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Timo Laukkanen.

HC TPS:n toimintaa kehitetään perustamalla organisaation tueksi advisory board, jonka vetäjäksi on kutsuttu Hasan & Partnersin luova johtaja Ekapekka Ruola.

HC TPS Turku Oy