Seuraava kotiottelu
TPS - HIFK LA 25.3. 17:00

TPS:n Business Games -seminaari avartaa yritys-ajatteluasi

Kaudella 2015-2016 TPS täydensi palveluvalikoimaansa lanseeraamalla yritysasiakkailleen ainutkertaisen businessfoorumi-tapahtuman, Business Gamesin. Huikeat puheenvuorot ja verkostoitumistilaisuudet jatkuvat myös kaudella 2016-2017. Tervetuloa mukaan!

Business Games kokoaa varsinaissuomalaiset yritykset saamaan liiketoimintaansa tukevaa tietoa ja ennen kaikkea verkostoitumaan keskenään kauden aikana.

Business Gamen aikana solmitaan uusia sopimuksia, kehitetään omaa toimintaa, markkinoidaan tuotteita ja saadaan näkökulmia liiketoiminnan eri osa-alueisiin kotimaisilta huippupuhujilta. Ilta alkaa Keynote Speaker –seminaarilla, jossa maamme huippupuhujat tulevat jakamaan osaamistaan muun muassa myynnistä, markkinoinnista ja henkilöstöjohtamisesta.

Business Gamesin toinen osa koostuu verkostoitumistilaisuudesta, jossa jokainen yritys tutustuu joka ilta noin 10-20 potentiaaliseen yhteistyökumppaniin.

Kevään 2017 puhujat:

12.1. Harri Nummela: 

Digitalisaatio muuttaa maailmaa – myös finanssialalla

Suomi-kiekon ajankohtaiset kuulumiset

31.1. Ilkka Halava:

Murrosajan supertyöyhteisö – 10 rakennusohjetta

13.3. Ari Kivi, Zeeland Family ja Jussi Marin, Uplause:

Uusi aikakausi on alkanut - TPS:n brändi ja markkinointi. 

 

TPS:n markkinoinnin pääarkkitehdit maanantaina 13.3. Business Gamesin lavalla

Maanantaina 13.3. ennen TPS:n runkosarjan viimeistä kotiottelua pidetään myös kauden viimeinen TPS Business Games -tapahtuma. Tilaisuudessa lavalle nousevat TPS:n tämän kauden markkinoinnista vastanneet Ari Kivi ja Jussi Marin, jotka kertovat palkituista TPS:n markkinointitempauksista sekä tulevista caseista.

TPS:n kausi on ollut tällä kaudella varsin hunajainen kentällä, mutta myös kentän ulkopuolella on päästy nauttimaan voittamisesta. Maanantaina 13.3. järjestettävässä TPS Business Gamesissa tuodaan esille TPS:n menestystä niittäneen markkinoinnin taustoja sekä valotetaan, mitä tuleman pitää. 

Ari Kivi ja Jussi Marin – mainosalan rautaiset ammattilaiset ovat olleet loihtimassa täksi kaudeksi TPS:lle kampanjoita, jotka mm. keräsivät mainetta ja kunniaa Vuoden mainos -gaalassa helmikuun alussa. TPS palkittiin Tapahtumamarkkinointi-sarjassa, jonka lisäksi se sai erityispalkinnon markkinoinnistaan.

Sekä Kivellä että Marinilla on vahva graafisen puolen tausta. Vaikka molemmat tekevät monipuolisesti kaikkea, pääpiirteittäin visuaalisesta puolesta on vastannut Kivi. Päätoimisesti Kivi työskentelee mainostoimisto Zeelandissa. Tulevasta maanantain tapahtumasta Kivi on innoissaan.

 Jos haluaa kuulla ja nähdä tämän maan parasta markkinointia tällä hetkellä, kannattaa tulla paikalle. Me esittelemme, mitä TPS on tehnyt markkinoinnin saralla tänä vuonna ja mitä tulemme tekemään ensi vuonna. Mainonnallisesti voisin väittää, että kun on maan parhaat tekijät kyseessä, sen luulisi kiinnostavan yrittäjiä. Lätkäjoukkueen markkinointi on tietysti erilaista verrattuna yrityksen markkinointiin, mutta esittelemme hyviä caseja, miten tehdään kauppaa. TPS:n kohdalla viime lauantain matsi oli hyvä esimerkki siitä, että mainonnan keinoin pystymme tekemään myyntiä, Kivi kertoo viitaten 10 709 ihmistä keränneeseen lauantain TPS:n ja Tapparan väliseen kamppailuun.

Parivaljakosta toinen, Jussi Marin, on kansainvälisestikin menestyneen Uplausen luova johtaja. Marin on ehtinyt tällä kaudella kertaalleen käydä Business Games -tapahtumassa ja näki sen positiivisessa valossa.

 Verkostoitumismahdollisuuksia, joissa yrityksillä on oikeasti mahdollisuus tavoittaa potentiaalisia yhteistyökumppaneita, on yrityksillä aika rajallisesti. Tämä on siinä mielessä täydellinen yhdistelmä. Tapahtumassa on kuitenkin aina takuuna luento, josta varmasti jokainen saa aina jotain irti. TPS on onnistunut saamaan paikalle todella kovia nimiä, joista homma ei ainakaan jää kiinni.

Tervetuloa kuuntelemaan raudanlujia markkinoinnin ammattilaisia ennen huippujännittävää TPSÄssät-kamppailua maanantaina 13. maaliskuuta!