Seuraava kotiottelu
TPS - Linköping KE 24.9. 18:30 OSTA LIPUT

TIEDOTE: HC TPS Turku Oy:n tulos positiivinen

HC TPS Turku Oy:n liikevaihto tilikaudella 1.5.2010–30.4.2011 oli 5.228.206 euroa. Tilikauden tulos oli 745.860 euroa voitollinen.

- Tuloksen taustalla ovat kertaluonteiset erät KHL- ja NHL-siirroista sekä hyvä yhteistyösopimusten tason kasvu, toteaa HC TPS Turku Oy:n toimitusjohtaja Kari Hietarinta.

Tilikauden tulos käytetään edellisten tilikausien tappioiden kattamiseen.

Yhteistyökumppanit ja yleisö hyvin mukana

Useat pääyhteistyökumppanit solmivat viime kaudeksi TPS:n kanssa monivuotiset yhteistyösopimukset. Viime kauden pelillisistä ongelmista huolimatta yleisökeskiarvo ei romahtanut, vaan yleisö jaksoi kannustaa joukkuetta vaikeinakin hetkinä.

HC TPS Turku Oy:n hallituksen kokoonpano

HC TPS Turku Oy:n yhtiökokouksessa 13.6. hallitukseen valittiin edelleen: Turun Palloseuran Säätiön puheenjohtaja Tomi Aalto, Turun Sanomien liiketoimintajohtaja Jaakko Ketonen, Eckes-Granini Finland Oy:n toimitusjohtaja Timo Laukkanen, Suomen Varamiespalvelu Oy:n omistajien edustaja Mauno Savolainen sekä HKScan Oyj:n hallinto- ja lakiasiainjohtaja Markku Suvanto.

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Tomi Aalto.

HC TPS Turku Oy