7.9.2016

Turkuhalli on nyt Gatorade Center

ppt2.jpg

HC TPS Turku Oy ja Kiinteistö Oy Turun Monitoimihalli tiedottavat solmineensa kaksi monivuotista, suomalaiseen urheilukenttään merkittävää yhteistyösopimusta.

Valtavia uudistuksia kesän aikana kokenut Turkuhalli tunnetaan jatkossa nimellä Gatorade Center. Gatorade on maailman tunnetuimpia brändejä sekä maailman suosituin urheilujuoma. Hartwall toimii Suomessa Gatorade-brändin yhteistyökumppanina. Sopimuksen myötä Centerin palveluvalikoimasta löytyy entistä monipuolisemmin Hartwallin tuttuja virvoitusjuomia, vesiä ja alkoholijuomia.

Lisäksi Atriasta tulee yksi HC TPS:n ja halliyhtiön pääyhteistyökumppaneista. Sopimuksen myötä Gatorade Centerin palveluvalikoima uudistuu Atrian laadukkailla tuotteilla.

– Olemme todella innoissamme uusista yhteistyösopimuksistamme Hartwallin ja Atrian kanssa. Molemmat yhtiöt ovat maassamme merkittäviä toimijoita. Haluamme osaltamme edistää heidän näkyvyyttään ja asemaa niin Varsinais-Suomessa kuin valtakunnallisestikin. Meille ensiarvoisen tärkeää on myös, että uusien yhteistyösopimusten myötä pystymme palvelemaan Gatorade Centerissa vierailevia ihmisiä entistä paremmin ottelutapahtumissamme, kommentoi HC TPS Turku Oy:n toimitusjohtaja Mika Eskola.

– Uudet merkittävät yhteistyökumppanuudet tuovat meille paljon molemminpuolisia mahdollisuuksia. Olen todella innoissani tulevasta. Gatorade Center tarjoaa monipuoliset puitteet erilaisille tapahtumanjärjestäjille, kuvaileeKiinteistö Oy Turun Monitoimihallin toimitusjohtaja Anu Kurkilahti-Haartemo.

– Turun talousalue on meille merkittävä toimialue ja Gatorade Center pitkäaikainen yhteistyökumppanuus. Maailman suosituimpana urheilujuomana Gatorade on luonteva valinta nimikumppaniksi. Haluamme olla mukana luomassa tunnelmaa ja tarjoamassa elämyksiä sekä hyvää fiilistä katsomossa, kertoo Seppo Salkoharju, Hartwallin ravintolakanavan myyntijohtaja.

On mahtavaa olla mukana tarjoamassa onnistuneita elämyksiä uudistetussa Gatorade Centerissa. Atrian valikoimasta löytyy sopivia vaihtoehtoja erilaisiin tilaisuuksiin ja tarpeisiin. Yhteistyössä ammattitaitoisen keittiötiimin kanssa vierailijat saavat makuelämyksiä, jotka takaavat sen, että myös kaikissa tapahtumissa toteutuu ”Hyvä ruoka – parempi mieli”, kommentoi Atria Suomi Oy:n Food Service myyntijohtaja Tuomas Sorri.

Hartwall

Hartwall on juoma-alan kasvava suunnannäyttäjä. Valmistamme suomalaisten rakastamia juomia arkeen ja juhlaan. Hartwallin tuotevalikoimaan kuuluu vesiä, virvoitusjuomia, erikoisjuomia, oluita, siidereitä ja long drink -juomia sekä tytäryhtiö Hartwa-Traden kautta viinejä ja muita alkoholijuomia. www.hartwall.fi

Atria

Atria Oyj on kasvava ja kansainvälistyvä, suomalainen elintarvikealan yritys. Yhtiön menestys rakentuu kolmen kivijalan varaan: ihmisten, ruoan ja perinteiden. Atria-konserni on yksi johtavista ruoka-alan yrityksistä Pohjoismaissa, Venäjällä ja Baltian alueella. Sen liikevaihto vuonna 2015 oli 1 340 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 4 300 henkilöä. Atrian asiakasryhmiä ovat päivittäistavarakauppa, Food Service -asiakkaat ja alan teollisuus. Lisäksi sillä on omiin tuotemerkkeihin perustuvaa Fast Food -konseptiliiketoimintaa. Atrian juuret ulottuvat vuoteen 1903, jolloin perustettiin sen vanhin omistajaosuuskunta. Atria Oyj:n osakkeet listataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. www.atria.fi