18.2.2019

Tarjoamme parasta sinulle

TPS:n asiakastyytyväisyyskyselystä arvokasta palautetta ja ilahduttava tulos.

32604624878_946530ef60_o.jpg

Turun Palloseura suoritti tammikuussa asiakastyytyväisyyskyselyn ensimmäisen osan. Ottelutapahtumien asiakastyytyväisyyden kartoittaminen kohdistettiin tässä vaiheessa Verifone Business Clubin sekä Hunajaklubin asiakkaisiin.

– Tahdomme tarjota parasta. Kehityksen takaamiseksi asiakastyytyväisyyskysely oli luonnollinen askel tässä vaiheessa. Saimme kyselyistä kiitettävän määrän vastauksia ja palautetta, jotka ovat meille ensiarvoisen tärkeitä, kiittää HC TPS Turku Oy:n toimitusjohtaja Santtu Jokinen.

Asiakastyytyväisyyskyselyssä käytettiin mittarina Likert-asteikon lisäksi Net Promoter Scorea (NPS). NPS on asiakaskokemuksen mittaustapa, jossa suosittelijoiden määrästä vähennetään ei-suosittelijoiden määrä, ja jäljelle jää NPS-luku.

Verifone Business Clubin osalta NPS-luku oli 59. Hunajalubin vastaava luku oli 56. Yleisesti pistelukua 50 korkeammat tulokset määritellään NPS-mittaristoa käytettäessä erinomaisiksi.

– Tämä tulos tietenkin ilahduttaa, mutta myös haastaa meitä palvelemaan asiakkaita entistäkin paremmin. Omalta osaltani haluan kiittää kaikkia asiakkaita ja vastahan tässä edetään kohti kauden huipennusta, hymyilee Tiina Palkén, joka vastaa HC TPS:n osalta Verifone Business Clubin toiminnasta.

– Tuntuu todella hyvältä, että ottelutapahtumien kehitystyömme on nähty näin positiivisena asiana. Olemme pystyneet jo reagoimaan palautteisiin ja tehneet sen perusteella muutoksia asiakastyytyväisyyden takaamiseksi jatkossakin, kertoo puolestaan HC TPS:n Hunajaklubin vastuuhenkilö Maria Korhonen.